Door wie worden de bestellingen verzonden voor L'Envol du Colibri?
De bestellingen worden door ons voorbereid en verzonden.
Waar worden de bestellingen van L'Envol du Colibri verzonden?
De producten worden verzonden vanuit onze opslagplaats, d.w.z. vanuit onze winkel in Namen.
Wat als ik wil mijn bestelling wil wijzigen of annuleren
U kunt artikelen toevoegen of verwijderen uit uw winkelmandje, zolang uw bestelling niet is gevalideerd.
Zodra uw bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om deze direct te wijzigen of te annuleren, zelfs niet om een couponcode toe te voegen.
Als u een fout heeft gemaakt (bijvoorbeeld een verkeerd afleveradres), neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@lenvolducolibri.be en wij zullen ons best doen om uw aanvraag aan te passen voordat uw pakket vertrekt.
Kan ik betalen via bankoverschrijving?
Ja, u kunt bestellen vanuit het buitenland. De verzendkosten worden automatisch berekend zodra het afleveradres correct is ingevuld. Alle geografische gebieden en de bijbehorende tarieven zijn te vinden in de onderstaande tabel:
Bpost Home | DPD | DHL | Afhaalpunt | Gratis levering van : | |
België | 5 EUR | / | / | 4 EUR | 75 EUR |
Duitsland | / | 8 EUR | / | 6 EUR | 120 EUR |
Oostenrijk | / | 14 EUR | / | 10 EUR | / |
Canada | 30 EUR | / | / | / | / |
Denemarken | / | 15 EUR | / | 12,50 EUR | / |
Spanje | 21 EUR | / | / | / | / |
Finland | 22,50 EUR | / | / | 21 EUR | / |
Frankrijk | / | 11 EUR | / | 9 EUR | 120 EUR |
Griekenland | 22,40 EUR | / | / | / | / |
Hongarije | / | 18 EUR | / | / | / |
Ierland | / | 16 EUR | / | / | / |
Italië | / | 16 EUR | / | / | / |
Luxembourg | 8 EUR | / | / | / | 120 EUR |
Nederland | / | / | 7 EUR | / | 120 EUR |
Polen | / | 18 EUR | / | / | / |
Portugal | 21 EUR | / | / | / | / |
Tsjechische Republiek | / | 18 EUR | / | / | / |
Verenigd Koninkrijk | / | 12 EUR | / | 9,50 EUR | 120 EUR |
Zweden | / | 18 EUR | / | / | / |
Zwitserland | 26 EUR | / | / | / | / |
Turkije | 25,50 EUR | / | / | / | / |
VS | 25 EUR | / | / | / | / |
Rest van de wereld | 40-50 EUR | / | / | / | / |
Als u problemen ondervindt of vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@lenvolducolibri.be.
Kan ik voor mijn bestelling een couponcode (Cadeaubon) gebruiken en hoe?
Ja, uw coupon/cadeaubon heeft een code. De promo/kadobon code wordt gebruikt in het winkelwagentje bij de kassa. Voer het gewoon in het vakje “promo-code” in en valideer het. Het bedrag van de korting wordt automatisch in mindering gebracht op het winkelmandje.
Als u een probleem heeft met uw couponcode, neem dan contact met ons op via info@lenvolducolibri.be.
Hoe weet ik of mijn bestelling en betaling zijn ontvangen?
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst en de betaling is gedaan, ontvangt u een bevestigingsmail met uw factuur.
Hoe weet ik of mijn pakketje is verzonden?
Zodra uw bestelling klaar is, ontvangt u een e-mail met de mededeling dat het pakket klaar is om te worden verzonden. Via een traceercode kunt u de verzending van uw bestelling volgen.
Ik heb een problem of een vraag met het plaatsen van mijn bestelling
Als u problemen of vragen heeft, nodigen wij u uit om deze FAQ te raadplegen. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden, of wilt u specifieke vragen stellen over een product/merk? Neem contact met ons op via info@lenvolducolibri.be. We zullen u zo snel mogelijk antwoorden.
Wat zijn de voorwaarden voor teruggave of omruiling?
Als u niet tevreden bent met een artikel dat u hebt besteld, kunt u het natuurlijk terugsturen. Voor elk verzoek tot retourneren/omruilen kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons opnemen via info@lenvolducolibri.be. Er wordt geen terugbetaling of omruiling toegekend voor pakketten die zonder voorafgaande kennisgeving worden geretourneerd.
Alleen producten die in perfecte staat worden geretourneerd in de originele verpakking kunnen worden teruggenomen. Elk product dat beschadigd is of zonder originele verpakking wordt niet geruild of terugbetaald.
Voor alle schoonheids- en verzorgingsproducten (zeep, shampoo, deodorant, oliën, nagellak, make-up, enz.) kunnen dit soort producten om hygiënische redenen niet worden geretourneerd of terugbetaald.
Gesoldeerde artikelen worden niet teruggenomen of geruild.
Als de retourzending door L’Envol du Colibri wordt gevalideerd, kunt u ofwel een terugbetaling vragen (met uitzondering van de verzendkosten) ofwel een omruiling van het product.
Alle verzendkosten voor retourzendingen zijn voor uw rekening en worden niet vergoed.
Gelieve dit adres te gebruiken voor retouren/wissels: L’Envol du Colibri, Rue Haute Marcelle 20, 5000 Namur, België.